მოსწ. სია დახასიათება

მე- 3 / 3 კლასის სია 2014-2015 წ.წ

1. აბაიშვილი ალექსანდრე                                                    1.
2. აგაჯანოვი ლუკა                                                                    2.
3. ავეტისოვი ალექსანდრე                                                     3.
4. ავეტისოვი ლანა
5. ალაკპეროვი აიდან
6. ამაშუკელი ნინა-ალექსანდრა
7.ასატუროვი არკადი
8.აღაპიშვილი გიორგი
9.აჯოიანი ვიქტორია
10.ასლანიანი იანა
11.თამრაზიანი მიშა
12.კასიანი ანა
13.კასიანი მარიამი
14კლეც ეკატერინე
15.კრიხელი ვლადიმერი
16.კურგანოვი ნიკა
17.ლაქტიონოვა მილენა
18.მაისურაძე დავითი
19.მალხასიანი არნელა
20.მიხაილოვი ნიკა
21.მჭედლიშვილი ნიკა
22.პარშუტკინი მაქსიმი
23.პეტრუშკინი ალექსანდრე
24.პოდგაიკო ანასტასია
25.პრიაჟნიკოვა სოფია
26.ულუმბელაშვილი ლაშა
27.ფურმან ანა
28.ყურაშვილი ანასტასია
29.შევჩენკო ლუკა
30.შუბიტიძე მარიამი
31.გაჩავა გიორგი
32.აფანასიევი ნიკიტ







            მე-4/2 კლასის სია

მე-3 კლასის მოსწავლის წლიური დახასიათება



ქ. თბილისის N 116 საჯ.სკოლის მე 3/3 კლასის მოსწავლე
-------------------------------------------

დახასიათება

--------------გონებრივად განვითარებული და ფიზიკურად ჯანმრთელი ბავშვია. იგი უკონფლიქტო და კომუნიკაბელურია. აქვს საკუთარი შესაძლებლობების  სწორად შეფასებისა და  თავის წარმოჩენის უნარი. ადეკვატურად რეაგირებს წახალისებაზე, შენიშვნაზე. ახალ ცოდნას აკავშირებს ძველთან. ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში და ჯგუფურ მუშაობაში.

ქართული ენა და ლიტერატურა-შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში; მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის სხვადასხვა სახის ტექსტი და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება; აქტიური ლექსიკისა და ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენება; წერილობითი კოდის გაშიფვრა; სხვადასხვა სახის პრაგმატული ტექსტის სტრუქტურული მახასიათებლების ამოცნობა, მათზე დაყრდნობით ინფორმაციის მოძიება; მოსმენილი ან წაკითხული ტექსტის ცალკეული ფრაგმენტების გარდაქმნა აზრობრივ ნახატად; კითხვის მარტივი სტრატეგიების გამოყენება; მცირე მოცულობის ტექსტის დამოუკიდებლად შედგენა ნაცნობი ლექსიკის გამოყენებით; ნაწერის გასწორების მარტივი ხერხების გამოყენება.

მათემატიკა-შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები, რაოდენობები, რიგი; განახევრება-გაორმაგების მოქმედებების შესრულება, მათი დაკავშირება შეკრება -გამოკლებასთან და ერთმანეთთან; კარგად იყენებს რიცხვებსა და მათზე მოქმედებებს ამოცანების ამოხსნისას; შეკრებასა და გამოკლებას სხვადასხვა ტიპის მატემატიკური ამოცანის ამოხსნისას; თვისობრივ და რაოდენობრივ ნიშნებს ფიგურების აღსაწერად; შეუძლია თვისობრივი მონაცემების შეგროვება,  მოწესრიგება და ინტერპრეტაცია.

ბუნებისმეტყველებაშეუძლია მცენარის და ცხოველის სხეულის ძირითადი ნაწილების აღწერა; განიხილოს ზრდა, როგორც ცოცხალის  თვისება; ადვილად დაკვირვებადი მოძრაობების აღწერა; სეზონური მოვლენების დახასიათება; ნაცნობ გარემოში ორიენტირება; ამინდის კომპონენტების აღწერა და დახასიათება; პირადი ჰიგიენის ძირითადი წესების დაცვა; ჯგუფში უსაფრთხო ქცევის წესების დაცვა; გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.

ინგლისური ენა-მოსწავლე შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგებამოსმენილი ილუსტრირებული მინი დიალოგების/მონოლოგების, მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება; შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება; ნაცნობი და ხშირად გამოყენებული სიტყვების ორთოგრაფიული ხატის პირდაპირი გზით (გაშიფრვის გარეშე) ამოცნობა; მოსწავლეს შეუძლია ასოების, სიტყვების წერა. გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები;უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობების, ინტონაციების აღქმა, მიბაძვა, გამეორება; მარტივინტერაქციაშ მონაწილეობის მიღება. სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება. აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.

ხელოვნება-შეუძლია გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების რამდენიმე ძირითადი ელემენტი და პრინციპი ნამუშევრის შექმნისას; მიმართოს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკასა და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას; აკვირდება გარემოში სახვადასხვა ფერს, ფორმას და შეუძლია დაკვირვების შედეგის ასახვა ნამუშევარში; წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები, გამოთქვას აზრი და შთაბეჭდილებები საკუთარ და თანაკლასელთა ნაშრომებზე; მონაწილეობს სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში; განასხვავებს ერთმანეთისგან ხელოვნების დარგებს, ჟანრს და აკავშირებს  ყოველდღიურ  ცხოვრებასთან,  საკუთარ გამცოდილებასთან.

მუსიკა- შეუძლია მუსიკალური ენის ნასწავლი ელემენტების ამოცნობა და მათი გამოყენება რიტმულ ინტონაციურ სავარჯიშოებში; სიმღერა მარტო და სხვებთან ერთად; მიმართოს გამოხატვის სხვადასხვა  ფორმას გარკვეული განწყობის გადმოსაცემად; საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების მიმართ; აქვს უნარი, პატივისცემით მოეკიდოს სხვის შემოქმედებასა და აზრს; მას ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ მუსიკა გრძნობებისა და განწყობის გამოხატვის საშუალებაა; შეუძლია განასხვაოს ხელოვნების დარგები და ხელოვნებასთან დაკავშირებული პროფესიები; მოსმენილი ნაწარმოების ყოველდღიურებასთან დაკავშირება, ერთმანეთისაგან განასხვაოს  ნასწავლი მუსიკალური საკრავები.

----------------------------------- გადაყვანილია მე-4 კლასში



სკოლის დირექტორი                        

დამრიგებელი                                     



ХАРАКТЕРИСТИКА 
ХАРАКТЕРИСТИКА


                                                    ________________________ -----------г .рождения,


                                                   --------класса  N116 общ.школы г. Тбилиси .Грузия


_____________ обучается в данной школе с 1класса. За годы обучения
показала себя очень старательной, способной ученицей. К учебе относится
положительно. По всем предметам имеет оценки «хорошо» и «отлично».
Любит литературу, математику. Имеет склонность к гуманитарным
дисциплинам. На уроках дисциплинированна
Девочка организована, аккуратна, скромна. В классе пользуется авторитетом, 
дорожит мнением коллектива, к одноклассникам относится 
доброжелательно. Принимает активное участие в жизни класса и школы. 
Является активным участником художественной самодеятельности, 
внеклассных мероприятий Инициативна. К учителям относится уважительно. 
Добросовестно относится ко всем трудовым делам, поручениям. 
Воспитанием ____________ занимаются оба родителя. 


Директор школы:         /______/

Учитель:           /______/




                                                    ________________________ -----------г .рождения,


                                                   --------класса  N116 общ.школы г. Тбилиси .Грузия


_____________ обучается в данной школе с 1класса. За годы обучения
показал себя очень старательным, способным учеником. К учебе относится
положительно. По всем предметам имеет оценки «хорошо» и «отлично».
  Любит литературу, математику. Имеет склонность к гуманитарным дисциплинам.
  На уроках дисциплинирован,
организован, аккуратен. В классе пользуется авторитетом, 
дорожит мнением коллектива, к одноклассникам относится 
доброжелательно. Принимает активное участие в жизни класса и школы. 
Является активным участником художественной самодеятельности, 
внеклассных мероприятий. Инициативен. К учителям относится уважительно. 
Добросовестно относится ко всем трудовым делам, поручениям. 

Воспитанием ____________ занимаются оба родителя. 


Директор школы:         /______/

Учитель:           /______/




Комментариев нет:

Отправить комментарий