ტრენინგი. სერტიფიკატი



15.09.2021წ  
მიენიჭა წამყვანის მასწავლებლის სტატუსი.





09.12.2015 წ.   მიენიჭა უფროსი მასწავლებლის სტატუსი.



2015წ.  14 ნოენბერ  

მესამე ეროვნული კონფერენცია  " საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში"

ანგარიში: ჩამტარებელი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.
კონფერენციის მიზანია :  პედაგოგიური პრაქტიკის გაზიარება საქართველოს საჯარო სკოლის გამარჯვებულ, სხვადასხვა რეგიონებიდან მოწვეულ პედაგოგებს შორის, რაც გაზრდის მათ მოტივაციას, ეფექტური სასწავლო აქტივობების მიგნების და სიახლეების პრაქტიკულად გამოყენების უნარს. მასწავლებლები გაეცნენ პროფესიული განვითარების  ცენტრის მიერ გაწეული მუშაობის ანგარიშს, მოსალოდნელი ცვლილებების სავარაუდო მიმართულებებს.

ეროვნული კონფერენციის შესახებ გავიგე tpdc.ge საიტზე
 შერჩეული ნაშრომი ,,პროექტგაკვეთილი” ელექტრონული ფოსტით გადავუგზავნე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისრუსული ენის  კონსულტანტს ნინო პეტვიაშვილს. მივიღე მოწვევა, რამაც უსაზღვროდ გამახარა. 

კონფერენციაზე მოვისმინე ძალიან საინტერესო ნაშრომები, გავიცანი საინტერესო ადამიანები და ის  მასწავლებლები, რომლებთანაც ვმეგობრობ სოციალურ ქსელებზე.



კონფერენციის მუშაობაში მონაწილეობას იღებდა სხვადასხვა რეგიონის მომხსენებელი, მათი მოხსენებები ეხებოდა ინტეგრირებული გაკვეთილის, პროექტი-გაკვეთილის, კვლევა / პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლების, სასწავლო პროცესში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენების, საგნობრივი ცოდნის ცხოვრებაში ტრანსფერის, ინოვაციური მეთოდების, საგაკვეთილო
პროცესში მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების ხელშეწყობის, არაფორმალური განათლების ხელშეწყობის, მშობელთა და საზოგადოების / თემის ჩართულობის შესახებ საკუთარ პრაქტიკულ გამოცდილებას.
გავცვალეთ საკონტაქტო მონაცემები სასწავლო რესურსების ურთირთგაზიარების მიზნით. კონფერენციაზე მიღებული გამოცდილება ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი მომენტია ჩემი პროფესიული ზრდისა და განვითარებისათვის, რასაც აუცილებლად გავუზიარებ ჩემს კოლეგებს  და ამ საკითხებით დაინტერესებულ ყველა პირს.
10:00-10:15 კონფეერციის გახსნა. ლია გიგაური. განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის მოადგილე.
                                                    გიორგი მაჩაბელი. მასწავლებელტა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორი.
14: 16:30 უცხოური ენა: ინგლისური, გერმანული ,ფრანგული,რუსული.










ტრენინგის ანგარიში методика преподавания рки




ანგარიში

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.

  რუსული ენის ტრენინგი    12-13 აპრილი  2013 წ.       30 საა

   1. მოდული: „ კითხვა -მოსმენა“     13-18 მაისი   20 საათი .  

                  2. მოდული: „გრამატიკა,ლაპარაკი,წერა.“  19-30 მაისი  30 საათი  . 

                          3.მოდული: „ რუსული ენის სწავლების თავისებურებები დაწყებით საფეხურზე„  01-02 ივნისი. 10 საათი. 

                       4. მოდული.   „ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პედაგოგიურ        ფსიქოლოგიური საფუძვლები.“   მოდული:“ სასწავლო პროცესის დაგეგმვა,მართვა,შეფასება"  4-9 ივნისი 24 საათი.


                       5. მოდული მოდული.მოსწავლეთა  ასაკობრივი და ინდივიდუალური თავისებურებებისწავლისა და განვითარების თეორიები და მათი გამოყენება სასწავლო პროცესში .“10-15ივნისი  24 საატი


  1. 1. ტრენინგის ანგარიში გრზელვადიანი ტრენინგი რუსული ენის მასწავლებლებისათვის: რუსულის, როგორც უცხოური ენის სწავლების მეთოდიკა (методика преподавания РКИ) ჩამტარებელი ორგანიზაცია: მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ადგილი და ხანგრძლივობა: სსიპ ქ.თბილისის სკოლა, 90 საათის ხანგრძლივობით მიზანი:რუსულის, როგორც უცხოური ენის სწავლების მეთოდიკის და ახალი მიდგომების გაცნობა მასწავლებლებისათვის. ამოცანები: რუსული ენის სტატუსი საქართველოში.რუსულის, როგორც უცხოური ენის სწავლების მიზნები და ამოცანები.  სახელმწიფო სტანდარტი უცხოურ ენებში საერთაშორისო სტანდარტთან მიმართებაში.  სტანდარტის ოთხი მიმართულება.  მოსმენის ,წერის, კითხვის, ლაპარაკის ტიპები და მათი დამახასიათებელი სავარჯიშოები.  ლექსიკის და გრამატიკის სწავლება და მათი დამახასიათებელი სავარჯიშოები. პრიორიტეტები სწავლის სხვადასხვა საპეხურზე.  გაკვეთილის დაგეგგმვა რუსულის, როგორც უცხოური ენის სწავლების დროს.  შემაჯამებელი და განმავითარებელი შეფასება.  პროქტი, როგორც შემაჯამებელი (საკონტროლო) დავალება და მისი შეფასება. რეზიუმე რუსული ენის მასწავლებლებისათვისგანკუთვნილი ოთხმოდულიანი ტრენინგი ,,რუსულის, როგორც უცხოური ენის სწავლების მეთოკა“ მეტად საინტერესო აღმოჩნდა. ტრენინგის მიზანი იყო, შეგვესწავლა რუსულის, როგორც უცხოური ენის სწავლების მეთოკა და ახალი მიდგომები; გავცნობოდით სახელმწიფო სტანდარტს უცხოურ ენებში საერთაშორისო სტანდარტთან მიმართებაში. აღსანიშნავია, რომ ტრენინგზე განხილული

  1. 2და შესწავლილი საკითხი განმტკიცდებოდა შესაბამისი უხვი პრაქტიკული სამუშაოებითა და სავარჯიშოებით. მოდული: რუსულის, როგორც უცხოური ენის სწავლების მეთოდიკა ტრენინგის მსვლელობისას ავითვისეთ სწავლების მეთოდიკისთვის დამახასიეთებელი ძირითადი ტერმინოლოგია, დავგეგმეთ და წარმოვადგინეთ გაკვეთილები სხვადასხვა მიმართულებების ( კითხვა, მოსმენა, წერა, ლაპარაკი) მიხედვით. მოდული: გრამატიკა რუსული ენის გაკვეთილზე გავეცნით სიახლეებს რუსული ენის გრამატიკის სწავლებაში.გაკვეთილზე კონკრეტული გრამატიკული თემის დამუშავებას, განვიხილეთ ყველაზე აქტუალური (სირთულის მიხედვით) გრამატიკული თემები, მეთოდიკაში,განვიმტკიცეთ ცოდნა გრამატიკული და უნარები წესები რუსული და ენის სავარჯიშოები გრამატიკის სწავლებაში.ვისაუბრეთ გრამატიკის აუცილებლობასა და მნიშვნელობაზე სტანდარტის ძირითადი მიმართულებების განვითარებაში. მოდული: აუდირება ტრენინგის განმავლობაში გავეცანით შემდეგ თემატიკას: რა არის კომუნიკაცია (ინტერაქცია), მიმიკებისა და ჟესტიკულირების თავისებურებები და მნიშვნელობა. განსხვავება წერილობით და ზეპირ მეტყველობას შორის. მიმოხილული იქნა ლაპარაკის,როგორც უნარის, განმავითარებელი სავარჯიშოები და დავალებები; აგრეთვე ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხები, როგორიც არის გამოთქმა, არტიკულაცია და ინტონაცია. ზეპირმეტყველების სწავლების ტავისებურებების გაცნობა ხდებოდა სხვადასხვა ტიპის აქტივობებისთამაშები, დისკუსია, დებატები, დიალოგის, როლურითამაშების და სხვ. ) მაგალითზე. ასევე გავეცანით, თუ როგორ შევარჩიოთ მიზანზე ორიენტირებული სავარჯიშოები. მოდული: რუსულის, როგორც უცხოური ენის სწავლების მეთოკა დაწყებით კლასებში. გამოთქმა, არტიკულაცია და ინტონაცია მნიშვნელოვანი საფეხურებია როგორც გამოთქმის პრაქტიკული მექანიზმის ჩამოყალიბებებისთვის. ამიტომ ფლობისთვის ასევე სამეტყველო უნარების განსკუტრებით აქტუალურია ფონეტიკური უნარების ჩამოყალიბება დაწყებით კლასებში, რადგან სწორედ ამ ასაკში ფორმირდება მოსწავლის მეტყველება, გამოთქმები. მოდულის მსვლელობის განმავლობაში განვიხილეთ ფონემური უნარების ფორმირების ეტაპები,საშუალებები. განვიხილეთ სხვადასხვა სახის

  1. 3. ავარჯიშოები, თამაშები, რომელიც ბიძგს მისცემს აზროვნების პროცესს და მოსწ. სხვადასხვა უნარს განუვითარებს. ასევე გავეცანით, თუ როგორ შევარჩიოთ მიზანზე ორიენტირებული სავარჯიშოები. მნიშვნელობის დასაბუთება: ტრენინგის ყოველი მონაწილე შეძლებს, მიღებული ცოდნა გაუზიაროს კოლეგებს საგნობრივი კათედრის სხდომაზე და მიღებული ცოდნა აქტიურად გამოიყენოს სასწავლო პროცესსა და პედაგოგიურ პრაქტიკაში. ხელმოწერა თარიღი პროგრამის ხანგრძლივობა და დროში განაწილება: I მოდული: რუსულის, როგორც უცხოური ენის სწავლების მეთოდიკა- 30 სთ II მოდული: აუდირება- 10 III მოდული: გრამატიკა რუსული ენის გაკვეთილებზე IV მოდული: რუსულის, როგორც უცხოური ენის სწავლების მეთოდიკა დაწყებით კლასებში   10-15 .06 2013წ.





ა ნ გ ა რ ი შ ი
ტრენინგი: ინკლუზიური განათლება. საზაფხულო სკოლის სასწავლო კურსი " სწავლა - სწავლება დაკვირვებისა და ანალიზის საფუდველზე".

1დღე. 23.06.2014. შევისწავლეთ: პრაქტიკული სწავლებისა და დაკვირვების,როგორც მონაცემთა შეგროვების სტრატეგიის გააზრება. პრაკტიკული სწავლება და დაკვირვება.ვიდეო დაკვირვება და დისკუსია.კვლევა კლასში-როგორც აკტივობის ფორმა.შეჯამება.

მე-2დღე.24.06.2014. პრაქტიკული სწავლებისა და ინტერვიუების ,როგორც მონაცემთა შეგროვების სტრატეგიის გააზრება. დაკვირვება /ინტერვიუ ჯგუფური სამუშაო. დაკვირვება და სუპერვიზია. დაკვირვების სხვადასხვა ასპექტები.შეჯამება.

მე-3 დღე.25.06.2014. მოსწავლეთა და მასწავლებელთა სწავლის გაუმჯობესების გზების გააზრება. ტრადიციები კონსულტირების /სუპერვიზიის წარმოებაში.პრობლემაზე დაფუზნებული კონსულტაცია. ხარაჩოს/სკაფოლდინგის/ მეტოდიკა.

მე-4  დღე 26.06.2014. მასწავლებელთა სწავლისა და საკონსულტაციო დიალოგების გაუმჯობესების გზების გააზრება. მასწავლებელთა სწავლას რას გვეუბნება კვლევა? სწავლაზე ფოკუსირებული დისკუსია.ვიდეოთი   სწავლა.აიპადის გამოყენება კლასზე დაკვირვებასა და სუპერვიზიაში. დისკუსია: ახალი ტექნოლოგიების გამოყენება კლასზე დაკვირვებისათვის.

მე-5 დღე.27.06.2014. შეჯამება კონკრეტული პროექტების მაგალითებზე.Lade-პროექტი: სტუდენტთა მომზადების სასწავლო ორგანიზაცია. Harstad-ის პროექტი: მასწავლებელთა სწავლა რეგიონში.როგორ გამოვიყენოთ პრაქტიკული სწავლა და ქსელური მუშაობა სტრატეგიად. სემინარი.

23.06/-27.06.2014г.



ინტელის ძირითადი კურსი: პროექტებით სწავლება და ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ინტეგრირება

ანგარიში. 2014წ 10 -19 ივლისი 36 საათი


კურსის აღწერა: პროექტზე-დაფუძნებული სწავლების მეთოდის გაცნობა და გამოყენება სწავლის პროცესის გასაუმჯობესებლად, მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასებების დაგეგმვა და მათი ჩართვა შეფასების პროცესში, ინტერნეტის გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში,, პროექტებზე მუშაობის დროს მოსწავლეთა მიერ სასწავლო ამოცანების მიღწევის უზრუნველყოფა, ტექნოლოგიების გამოყენება სწავლების სტრატეგიების გასაუმჯობესებლად, ელექტრონული რესურსების მომზადება და გამოქვეყნება, პროექტის პორტფოლიოს შექმნა და გამოქვეყნება.


შევისწავლეღ დრაივში მუშაობა და ბლოგზე პრეზენტაციიც გამოყვეყნება.შევქმენით სლაიდ-შოუ, მოსწავლეს საპრეზენტაციო პროექტის ნიმუში.გავეცანით საავტორო უფლებებს.  მე-5მოდულის მასალა. გუგლ-დრაიფზე დოკუმენტების გამოქვეყნება. ერთმანეთს გავუზიარეთ მოსწავლეების ნიმუშები და გავუკეთეთ კომენტარები. გავეცანით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების დაგეგმვას.  გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას. შევქმენით თვითშეფასების ფორმა  მრავალმხრივი ინტელექტის მქონე მოსწავლისთვის. შევქმენით მოსწავლეთათვის დამხმარე პრეზენტაციის შაბლონი. დავწერეთ პროცედურები ჩვენი პროექტისთვის. შევქმენით კითხვარი ინტერვიუსთვის,  გამოვაქვეყნეთ და დავდეთ ბლოგზე.  გავაკეთეთ ფეიჯები.  პორტფოლიო ავტვირთეთ დრაივზე და ფეიჯების სახით დავდეთ  ბლოგზე.   მე-9 დღეს დავამთავრეთ ტრენინგი.მოეწყო მსმენლთა პროექტების პრეზენტაციები .ყველა პრეზენტაცია მომზადებულო იყო საუკეთესოთ.აღფრთოვანებული ვარ ჯგუფის წევრებით.გამიმრთლა ამ ჯგუფში რომ მოვხვდი.განსაკუთრებული მადლობას ვუხდი ჩვენს ტრენერს მანანა კვინიკაძეს ,ულევი ენერგიის მქონე ადმიანს ,რომელიც ყველაფერს აკეთებს იმისათვის რომ გაურკვეველი გრძნობით არ დაგტოვოს.ყველა ძალიან შემიყვარდით შეგეწიოთ უფალი.





2014წ/10-11-12 დეკემბერი 

  მეორე ეროვნული კონფერენცია  " საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში"


ანგარიში:  ჩამტარებელი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.

კონფერენციის განრიგი:


10 დეკ. 1 - დღე  გახსნა.მოვისმინეთ   გამოსვლა ბატონ გიორგი მაჩაბლის და ლაშა მკურნალიძეს, შემდგომ სამი მომხსენებლებს.


11.დეკ.   მე-2 დღე.    მუშაობა ჯგუფებში .მომხსენებლების გამოსვლა.მუშაობა გრძელდებოდა 10-19 საათამდე.

12დეკ.   მე-3 დღე. კონფერენციის შეჯამება დახურვა,სერტიფიკატების  გადაცემა.



კონფერენციის მიზანია :  პედაგოგიური პრაქტიკის გაზიარება საქართველოს საჯარო სკოლის გამარჯვებულ, სხვადასხვა რეგიონებიდან მოწვეულ პედაგოგებს შორის, რაც გაზრდის მათ მოტივაციას, ეფექტური სასწავლო აქტივობების მიგნების და სიახლეების პრაქტიკულად გამოყენების უნარს. მასწავლებლები გაეცნენ პროფესიული განვითარების  ცენტრის მიერ გაწეული მუშაობის ანგარიშს, მოსალოდნელი ცვლილებების სავარაუდო მიმართულებებს.

ეროვნული კონფერენციის შესახებ გავიგე tpdc.ge საიტზე
 შერჩეული ნაშრომი ,,პროექტგაკვეთილი” ელექტრონული ფოსტით გადავუგზავნე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისრუსული ენის  კონსულტანტს ნინო პეტვიაშვილს. მივიღე მოწვევა, რამაც უსაზღვროდ გამახარა. 


  კონფერენციის მუშაობაში მონაწილეობას იღებდა სხვადასხვა რეგიონის მომხსენებელი, მათი მოხსენებები ეხებოდა   ინტეგრირებული გაკვეთილი; პროექტ-გაკვეთილი; კვლევაზე/პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება; ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში; საგნობრივი ცოდნის ტრანსფერი ცხოვრებაში; ინოვაციური მეთოდები; საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების ხელშეწყობა; არაფორმალური განათლების ხელშეწყობა; მშობელთა და საზოგადოების (თემის) ჩართულობა და სხვა. კონფერენციის თემა ასევე შეიძლება მოიცავდეს 2011-2016 წლების ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრულ საგნობრივი პროგრამის შინაარსს.
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა პედაგოგებისთვის სახელწოდებით — «საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში» მეორე ეროვნული კონფერენცია ჩაატარა. კონფერენცია ჩატარდა ბაზალეთში, 10-12 დეკემბერს. პირველი ეროვნული კონფერენციისაგან განსხვავებით, წლევანდელი კონფერენცია ორ ნაწილად იყო გაყოფილი: აღმოსავლეთ საქართველო და დასავლეთ საქართველო. ბაზალეთში აღმოსავლეთ საქართველოს მასწავლებელთა კონფერენცია იყო.
ღონისძიებას 100-მდე მასწავლებელი ესწრებოდა. ორდღიან კონფერენციაზე მოხსენებები სხვადასხვა საგნის პედაგოგებმა წაიკითხეს, მათ შორის იყვნენ: ქართული ენისა და ლიტერატურის, მათემატიკის,საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების, ხელოვნების, დაწყებითი განათლებისა და სხვა საგნების მასწავლებლები.
მომხსენებლებმა კოლეგებს მათ მიერ მომზადებული გაკვეთილი წარუდგინეს და საგნის სწავლების მეთოდებსა და ხერხებზე ისაუბრეს. კონფერენციაში მონაწილეობის მისაღებად კონკურსი მიმდინარე წლის სექტემბერში გამოცხადდა. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის საგნობრივმა კონსულტანტებმა შესული  განაცხადებიდან საუკეთესო მოხსენებები შეარჩიეს.
კონფერენციას  თელავისა და ილიას უნივერსიტეტის წარმომადგენლებიც ესწრებოდნენ.
მე ვმონაწილეობდი უცხოურ ენების  სექციაში.რუსული ენა.

კონფერენცია გახსნა:
  1. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის მოვალეობის შემსრულებელმა გიორგი მაჩაბელმა
  2. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის რეგიონალური კოორდინაციის სამსახურის უფროსმა ლაშა მკურნალიძემ
  3. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის მოადგილემ ირინა აბულაძემ, რომელმაც წარმოგვიდგინა მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროესიული განვითარების და კარიერული წინსვლის სქემის პრეზენტაცია
  4. შემდეგ მოვისმინეთ პრეზენტაციები: «ტრენერთა სკოლა», «მედია საშუალებების გამოყენება», «გამოვიყენოთ ბლოგი? «,»როგორ ვიმუშაოთ მოსწავლეებთან, რომლებსაც მკვეთრად გამოხატული მეტყველების პრობლემები აქვთ»
კონფერენციის მეორე დღეს ვმუშაობდით სექციებში. სულ იმუშავა შემდეგმა სექციებმა:
  1. უცხოური ენები: ინგლისური, გერმანული, ფრანგული, რუსულუ ენა
  2. სახვითი ხელოვნება
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

კონფერენციის ანგარიში

კონფერენციის დასახელება ----------------------------------------------------------------კონფერენციის ორგანიზატორი ორგანიზაცია -----------------------------------------
კონფერენციის ჩატარების თარიღი ------------------------------------------------------
კონფერენციის მონაწილე მასწავლებელი ------------------------------------------------
კონფერენციის მიზანი -------------------------------------------------------------------------კონფერენციის ძირითადი საკითხები ------------------------------------------------------
რა მომცა ამ კონფერენციამ? ------------------------------------------------------------------
რას გამოვიყენებ პრაქტიკაში? ---------------------------------------------------------------
დანართები:
1.დღის წესრიგი
2.სერტიფიკატი/ცნობა

მასწავლებლის ხელმოწერა: -------------------------


ტრენინგის ანგარიში

ტრენინგის დასახელება ----------------------------------------------------------------
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია -----------------------------------------
ტრენინგის ჩატარების თარიღი ------------------------------------------------------
ტრენინგის მონაწილე მასწავლებელი ------------------------------------------------
ტრენინგის მიზანი -------------------------------------------------------------------------
ტრენინგის ძირითადი საკითხები ------------------------------------------------------
რა ვისწავლე ამ ტრენინგზე? --------------------------------------------------------------
რას გამოვიყენებ პრაქტიკაში ?--------------------------------------------------------------

დანართები:
1.დღის წესრიგი
2.სერტიფიკატი/ცნობა

მასწავლებლის ხელმოწერა: -------------------------



განხორციელებული პროექტის ანგარიში



პროექტის სახელწოდება ---------------------------------------------------------
კლასი ------------------------------------------------------------------------------
პროექტის განხორციელების ვადები -------------------------------------------
პროექტში მონაწილე მასწავლებელი ------------------------------------------
პროექტის მიზანი ------------------------------------------------------------------
რა ამოცანები გადაიჭრა ------------------------------------------------------------
რა რესურსები იქნა გამოყენებული და/ან შექმნილი --------------------------
პროექტის შედეგები
თვისობრივი ------------------------------------------------------------------------
რაოდენობრივი ---------------------------------------------------------------------
დასკვნა /პროექტის მნიშვნელობა -----------------------------------------------

დანართები:
1.პროექტი
2.პროექტის მიმდინარეობის ვიდეომასალა
3.პროექტის ფოტომასალა
ხელმოწერა: -------------------------


ინტეგრირებული გაკვეთილის ანგარიში


საგნების დასახელება --------------------------------------------------
კლასი -------------------------------------------------------------------
გაკვეთილის ჩატარების დრო -----------------------------------------
მონაწილე მასწავლებლები -------------------------------------------
გაკვეთილის მიზანი -----------------------------------------------------
რა თემების იტეგრირება მოხდა? --------------------------------------
რა რესურსები იქნა გამოყენებული და/ან შექმნილი ----------------
რა მეთოდები იქნა გამოყენებული -------------------------------------
მიღწეული შედეგები -----------------------------------------------
თვითშეფასება ------------------------------------------------------------
დამსწრე კოლეგის შეფასების ანალიზი -------------------------------
საბოლოო დასკვნა ----------------------------------------

დანართები:
1.გაკვეთილის მიმდინარეობის ვიდეომასალა
2.გაკვეთილის გეგმა და შეფასების რუბრიკა
3.გაკვეთილზე დამსწრე კოლეგის შეფასების სქემა


ხელმოწერა: -------------------------



Комментариев нет:

Отправить комментарий